۳ در ۱

۱.   اگر سایت خوبی سراغ دارید لطف کنید مثل

                     عبور از موانع(جدید)

                      گرد آور خبر 

                      دانلود مجله

                                                              

۲. اخوی امسال کنکور دادن پزشکی قبول شدن .به نظر شما ۱۰ سال بعد

 وضعیت پزشک عمومی چطوره؟

 

۳.یه روز دانشمندا داشتن با هم قایم موشک بازی می کردن. انیشتن

 چشم می ذاره و نیوتن میره پشت سر انیشتن یه مربع به ضلع یک متر

 می کشه و توی اون مربع می ایسته! وقتی شمارش انیشتن تموم

 میشه بر می گرده و نیوتن رو می بینه! میگه: نیوتن! سوک سوک!

 نیوتن میگه: من نیوتن نیستم! الان ثابت می کنم! مساحت این مربع

 1 متر در 1 متر میشه 1 متر مربع و من هم که روی این مربع ایستادم!

 بنابراین نیوتن بر متر مربع میشه پاسکال.............هه هه

نظرات 8 + ارسال نظر
سحر دوشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 04:21 ب.ظ

چرا؟
چرا با استعدادترین بچه ها عمر و جوونیشونو برای چیزی می گذارند که نمی دونند عاقبتش چیه؟
جواب: چون عاقبت و آینده هیچی فعلا معلوم نیست .حداقلاز حال لذت ببریم!!!

بارون سه‌شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 07:43 ق.ظ

۱- چه عجب یکی پیدا شد که متوجه بشه وقتی میخوان یه رشته رو انتخاب کنن باید از ده سال بعدش بپرسننه همون سال و همون موقع. من که مردم انقدر اینو به شاگردام گفتم که هی نپرسین بازار کار فلان رشته الان خوبه یا نه...یه نفس راحت کشیدم...
۲- مبارک باشه. ایشاللا به سلامتی...تبریک بارونی بهش بگین...
۳- خانوادگی بچه های خوبی هستین ظاهراْ. آره؟ همش درس و کتاب و کاغذ. آفرین...

راوی سه‌شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 02:58 ب.ظ http://www.halachera.blogfa.com

من اگه بازم می خواستم انتخاب رشته کنم می رفتم پزشکی چون عاشقشم. آینده اش هم هر جور می خواد باشه.
ولی از قول من به برادرت بگو فقط اگه عاشقه بره پزشکی وگرنه تحمل خیلی چیزاش غیر ممکنه.....

دندان پزشک چهارشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 10:00 ق.ظ http://psudodentist.blogfa.com/

دکتر جان خیلی مخلصیم خوشحالم که یک همکار وبلاگ نویس دیگه هم اینجا پیدا کردم

مریم جمعه 23 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 01:37 ق.ظ http://incidentaloma.persianblog.ir

به اخوی تبریک بگو
من ۱۰ سال دیگه بازم پزشکیو انتخاب میکردم

سایه دوشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 03:25 ب.ظ http://fridaygirl.blogfa.com

هه هه هه! ولی بامزه بود دکتر!به اخویم میگفتی بزنه دندون خوب!

۷۸ دوشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 08:20 ب.ظ http://78med.persianblog.ir/

من نمیدونم ۷۸ بر متر مربع چی میشه!!!
آمالگام هم اینقدر گرونه که نمیشه یک متر مربع رو با اون پوشوند
راستی شما در کدام قسمت به پخت و پز (ناشی از گرما) مشغولید؟<

بارون چهارشنبه 4 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 08:04 ب.ظ

شما هم که بدتر از دندانپزشک من مشغول پول پارو کردنین پیداتون نیست. چه خبره این روزها؟ به هر دندانپزشکی میگی سلام میگه برو جوابتو دو هفته بعد بگیر. چیکار میکنین با این همه تراول و اسکناس آخه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد